Rapporter Dialoger

    Svartlista.se - Konsumenternas vän på internet sedan 2003 » Bil-bat-och-motor » Sjöbloms bil i Gävle

Sjöbloms bil i Gävle

Webbadress: http://
Företagsnamn:
Var hände det:
Namn på produkt / tjänst:
Värde på förlust (kr):

Skribent: Arrgo
Ringde serviceverkstaden där jag bokat tid för service för att få ett ca pris på jobbet,fick inget svar så jag tänkte att en av Mazdas andra serviceverkstäder måste ju kunna uppge ett ca pris. Ringde SJÖBLOMS BIL i Gävle,fick uppge regnr och mannen skulle ringa mig om priset, efter 40 minuter hade han ännu inte hört av sig, ringde upp SJÖBLOMS BIL igen och frågade om det var så svårt att få fram ett ca pris på en service,, till min stora förvåning fick jag svaret - har du så jävla bråttom så får du väl vända dig till ett annat företag då! Hur kan man som ett serviceföretag bemöta kunderna på detta vis? Ringde chefen för SJÖBLOMS BIL i Gävle och talade om hur hans personal bemötte kunderna, han bad om att få återkomma, chefen ringde sen upp mig och påstod att jag ljög om hans personal och sa att han alltid blev lika fundersam när kunder ringer från andra städer och klagar. Jag litar på min personal fick jag till svar. Detta företag borde gå en charmkurs om dom ska fortsätta vara serviceverkstad åt Mazda.Vill ni ha ett trevligt bemötande så ring ALDRIG SJÖBLOMS BIL i Gävle.

Lägg till bild

Om skribenten


Visa PDF | Visa utskrift
Antal besök: 1783 - Datum: Tue, 26 Jan 2010

Kommentarer


  1. Tråkigt att du har fått uppleva detta.
    Blir förvånad har hitils bara fått bra bemötande av dom.
    Svara
Du är inte behörig att kommentera. Du måste logga in, för att kunna lämna en kommentar.