Rapporter Dialoger

    Svartlista.se - Konsumenternas vän på internet sedan 2003 » Halsa-och-skonhet » Slim Vida / Colon flow

Slim Vida / Colon flow

Webbadress: http://
Företagsnamn:
Var hände det:
Namn på produkt / tjänst:
Värde på förlust (kr):

Skribent: Elrille

Man tror att man skall betala ca 20 kr för ett Prov.


 


Sanningen är att man automatiskt blir medlem och gör man inget får man produkten hemskickad var 30:e dag och pengar dras från kontot.


För att kunna returnera pillren är man tvungen att ringa till kundtjänst och få ett RMA nummer (retur nummer), finns inget returnummer kommer man ignorera ev returnerade piller.


Detta måste göras efter 14 dagar FRÅN BESTÄLLNINGSDATUMET.


Dvs det tog ca 7 dagar att få produkten och förstå att man var medlem automatiskt.


Numret tutar upptaget hela tiden......


Helt plötsligt kom jag fram och fick RMA nummren, men varning det känns som upplagt för att man inte ska "orka" bråka.


Hoppas ingen beställer detta.

Lägg till bild

Om skribenten


Visa PDF | Visa utskrift
Antal besök: 5248 - Datum: Thu, 26 Jul 2012

Kommentarer


  1. Är det någon som har fått nåt nummer man kan nå dom här i Sverige??

    Svara

  2. Jag gick på reklamen! MEN!! Det tog 1 månad!! för att få hem burkarna! Jag beställde den 15 oktober o idag den 15 november kommer det i min brevlåda. Detta trots att jag påpekat tidigare att jag INTE fått burken ännu! Har nu igen mailat dom o påpekat får se om jag får nåt svar! Tänker inte fortsätta oavsett vad dom skriver!
    Svara

  3. Provade på länken som jag har skrivit ovan om just artikeln som handlade om OrganaSlim och OrganaCleanse som sedan blev SlimVida och ColonFlow som sedan blev till KenzaTrim och KenzaPure...nu funkar det inte längre. De har nog ändrat adressen. Jag struntar väl i...huvudsaken är att jag har bevisat att detta företag inte är seriös. Hoppas ingen blir lurad mer.
    Svara

    • Hej läste detta försent tyvärr:( beställde prov paketet den 24/1 fick det i dag den 29/1,skulle direkt avboka kommande paket men kom inte fram och mail kom tillbaks ... Letade då på internet och vann era inlägg:) spärrade mitt kort direkt! Men frågan är hur blir jag av med dom om dom aldrig svarar på telefon el mail så jag kanavboka fortsatta paket? Blir orolig! Men stort tack till er! Mvh Nina
      Svara

  4. har blivit av med pengar på konto två gånger nu. först nu den 30/10 och sen den 31/10 och när man ringer säger dom att det är stängt elle så är inte nr i bruk. hur ska man kunna få tag på dom??
    Svara

  5. OBS! Titta här nu gott folk! Om ni klickar på min länk från tidigare kommentaren så handlar den nu om andra preparaten , dvs KenzaTrim och KenzaPure. Nu har de hittat ett annat sätt att lura folk.

    Läs gärna om mina recensioner om denna:
    www.luckyhjo.com/2012/08/sl...

    www.luckyhjo.com/2012/10/ke...
    Svara

  6. hej Jenny1
    tack för svaret...fick faktiskt provat produkten enl rekommendationerna i 3 veckor men gissa då vad som hände? JAG GICK UPP I VIKT! ha ha ha. så tro nu inte mina vänner att dessa produkter funkar, det är rena bluffen!
    Svara

  7. Jag har också beställt ifrån dem och blev chockad över att det bara var 14 dagars test period man hade men när jag ringde och sa till att det tog 7 dagar att få paketet så ändade dem så att jag fick mer tid på mig. Bestmde mig för att fortsätta och fick ett paket till och för stunden har jag tappat 2,8 kilo. Min längd är 1.76 och vikten öre slim vida och colon flow var 92 kilo. Vill hels gå er till 83 så bara att kämpa på.
    Svara

  8. Jag mailade då jag inte ville ringa till UK. Skrev att de dragit pengar från mitt konto, olovligen. De svarade:

    "Tack för ditt mail,
    Till att börja med så har vi inte olovligt tagit någonting. Du måste ha gjort en beställning och sedan glömt att kontakta oss fr att inte få mera inom en tid av 14 dagar. Vi råder dig att kontakta oss med order nummer så att vi kan hjälpa dig bättre.

    Med vänliga hälsningar
    Natural Health Network"

    Blev glad att de svarade, men de har fortfarande dragit pengar från mitt konto utan att jag fått någon vara, så oavsett om man automatiskt blev prenumenant vilket jag inte visste så har de "stulit" pengar eftersom jag inte har någon produkt!!!

    Väntar på ett direktnummer till dem i sverige. Då ska jag ringa och så hoppas jag att de vill lösa detta!!! Sjukt att så många kunder har haft problem med dem ju, förstår de inte att de förlorar kunder på att göra så här???
    Svara

    • Hej!

      Har samma problem som du! Har du fått nåt nummer man kan ringa??

      Tack på förhand!

      Jenny
      Svara

  9. lyckyhjo - det du länkar till ser inte ut som att det är DN som rekommenderar utan som en annons som publicerats i DN. Sen vill de få det att se seriöst ut genom att skriva dit DN, svd osv. Smart i alla fall att du skapat ett e-kort med endast 20:- på.. Jag tror knappast att det fungerar, finns inga såna preparat man kan äta där kilon rasar av utan att man ändrar något i kost och motion. Ledsen...
    Svara

  10. Beställde den idag enl DNs rekommendationer svenska-halsonyheter.com/ha...

    Vad tycker ni om denna? Vill gärna ha feedback om det är verkligen sant.

    Skapat ett e-kort med laddning på endast 20kr. Får se vad som händer härnäst.
    Svara
Du är inte behörig att kommentera. Du måste logga in, för att kunna lämna en kommentar.