Rapporter Dialoger

    Svartlista.se - Konsumenternas vän på internet sedan 2003 » Hotell-resor-och-turism » Bli inte lurad av SAS bonus och service system

Bli inte lurad av SAS bonus och service system

Webbadress: http://
Företagsnamn:
Var hände det:
Namn på produkt / tjänst:
Värde på förlust (kr):

Skribent: flygartid

Jag bor utomlands och flyger ofta inom Europa och reser ofta med SAS. Sist jag bokade min flygresa med SAS kunde jag inte få bonuspoäng pga att mitt efternamn hade ändrats efter jag gift mig och systemet tillät inte att mitt bonuskort jag hade med mitt gamla namn brukas. För att få detta till har jag gått igenom en process med supportavdelning på SAS som inte ledde någonstans.  Jag har fortfarande inte fått hjälp med vad jag behöver. Detta är att få mina Eurobonuspoäng tillgodoräknade. Det är det mest arroganta, nonchalanta, oprofessionella och oseriösa medarbetarna jag har varit i kontakt med. Denna process har bl a varit;

1) att jag har fått felinformation om var jag skulle sända mitt personbevis efter namnändringen till deras register.

2) Att jag måste logga mig in och lägga in min resa och få poängen tillgodoräknade. Detta är tydligen inte möjligt och SAS är medvetna om det. Det finns ingen rubrik med att man kan lägga in denna information samt att supportmedarbetarna fungerar som robotar och skickar färdig skriftinformation som inte leder till hjälp.

Lägg till bild

Om skribenten


Visa PDF | Visa utskrift
Antal besök: 1025 - Datum: Thu, 23 Jun 2011

Kommentarer

Du är inte behörig att kommentera. Du måste logga in, för att kunna lämna en kommentar.