Rapporter Dialoger

    Svartlista.se - Konsumenternas vän på internet sedan 2003 » Hus-och-hem » ett riktigt skam företag.

ett riktigt skam företag.

Webbadress: http://vidaxl.se
Företagsnamn: fyndhörnan.se (vidaxl.se)
Var hände det: beställning via nätet
Namn på produkt / tjänst: behandlingsstol
Värde på förlust (kr): 1149:-

Skribent: sabinak

Lyckan över att ha hittat den perfekta varan. Besvikelsen över att öppna paketet, inse att det saknas skrivar, mutttar, brickor.  Dålig kvalitet, dåligt sydda sömmar, dålig passform och en OTROLIGT dålig kundtjänst och service. Varför har man inte ett kundtjänst via telefon, varför har man igen policy där man värnar om sina kunder? Och varför är det så in i helvetes svårt att svara på mejl? Fyra gånger har jag mejlat sedan jag tog emot min vara för drygt 4 veckor sedan. Där jag förklarar mitt missnöje klart och tydligt och att jag inte tänker betala fullpris för denna sjaskig stol. " bästa kund,  vi besvarar ditt mejl inom 48 timmar" hur jävla sakta går deras klocka? Tillslut får jag svar där man skriver "hej sabina, vi har mottagit ett tomt mejl från dig,  var vänlig kontakta oss på nytt.  några dagar sedan dimper det ner ett inkassokrav - jag bara betalar och ser glad ut! Men nu får det vara nog.


Med det här inlägget hoppas jag att ni tar er i kragen, mejlar mig och BER OM URSÄKT, och lite där till. Det finns gränser för hur man får bete sig. Hade aldrig kunnat föreställa mig att det fanns sådan här otroligt dålig service. usch! Passa er för att handla hos detta bluff företag. (Jaha, tänker ni. Skicka titillbaka den då?! NEJ, den tog 2, 5 timmar att skruva ihop)


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


/sabina karlsson


 

Lägg till bild

Om skribenten

Besviken och frustrerad


Visa PDF | Visa utskrift
Antal besök: 6304 - Datum: Thu, 5 Jun 2014

Kommentarer

Du är inte behörig att kommentera. Du måste logga in, för att kunna lämna en kommentar.