Rapporter Dialoger

    Svartlista.se - Konsumenternas vän på internet sedan 2003 » Produktomdomen » One Piece - Navy Blue

One Piece - Navy Blue

Webbadress: http://
Företagsnamn:
Var hände det:
Namn på produkt / tjänst:
Värde på förlust (kr):

Skribent: Hallonet

Beställde en Navy Blue One Piece den 30 augusti. Det stod på deras hemsida att leverans skulle ske inom några få arbetsdagar. När leveranstiden hade gått ut blev jag kontaktad via mail om att leveransstatusen på hemsidan var felaktig om att plagget skulle komma in inom 12 dagar. När dessa dagar hade gått ut kom ingen one piece och ingen information heller. Har därefter mailat Piece of Norway för att få information om när plagget kommer att komma.. Inget svar. Har försökt att ringa med öppettiderna på hemsidan är FELAKTIGA och stämmer absolut inte. Öppettiderna som de har på telefonsvararen stämmer inte heller. = Går EJ att få tag i dem via telefon. Värt att nämnas är att detta var en present, beställde i god tid innan men dagarna innan födelsedagen skickade jag ett irriterat mail till dem och fick den 23 sep kontakt med en som bad mig kolla om en annan färg skulle vara av intresse. Vi är inte intresserade av en annan färg. Mailade denna infromation till personen och sedan har det varit TYST!


Kan på deras hemsida se att de sjuter upp leveransen en vecka i taget hela tiden. I mitten av september skulle leverans ske i vecka 40 vilket ändrades till vecka 41 och nu har det ändrats till vecka 42.


Har blivit erbjuden ett presentkort på 250 kr som kompensation. Jag anser att detta inte är en kompensation alls då vi inte ens har mottagit plagget som beställdes den 30 augusti och vi kommer ALDRIG, ALDRIG använda oss av dem igen.


Kommer ge dem en sista chans med att svara på det mailet jag skickade idag men sedan får det räcka!

Lägg till bild

Om skribenten

Irriterad konsument som vill ha det som jag har beställt.


Visa PDF | Visa utskrift
Antal besök: 2518 - Datum: Mon, 10 Oct 2011

Kommentarer


  1. Om du kan så handla inte hos dem. Jag har tyvärr gjort det och har i över två månaders tid försökt göra ett byte och de började med att aldrig hämta ut bytet å varan kom tillbaka till mig och de har inte gptt med på att kompenserar det utan det krävdes ca 1 månads tjaft nu en månad senare säger de att. Bytet ej är godtagbart. Så håll dig undan!,
    Svara

  2. Om du kan så handla inte hos dem. Jag har tyvärr gjort det och har i över två månaders tid försökt göra ett byte och de började med att aldrig hämta ut bytet å varan kom tillbaka till mig och de har inte gptt med på att kompenserar det utan det krävdes ca 1 månads tjaft nu en månad senare säger de att. Bytet ej är godtagbart. Så håll dig undan!,
    Svara
Du är inte behörig att kommentera. Du måste logga in, för att kunna lämna en kommentar.