One Piece - Navy Blue

Beställde en Navy Blue One Piece den 30 augusti. Det stod på deras hemsida att leverans skulle ske inom några få arbetsdagar. När leveranstiden hade gått ut blev jag kontaktad via mail om att leveransstatusen på hemsidan var felaktig om att plagget skulle komma in inom 12 dagar. När dessa dagar hade gått ut kom ingen one piece och ingen information heller. Har därefter mailat Piece of Norway för att få information om när plagget kommer att komma.. Inget svar. Har försökt att ringa med öppettiderna på hemsidan är FELAKTIGA och stämmer absolut inte. Öppettiderna som de har på telefonsvararen stämmer inte heller. = Går EJ att få tag i dem via telefon. Värt att nämnas är att detta var en present, beställde i god tid innan men dagarna innan födelsedagen skickade jag ett irriterat mail till dem och fick den 23 sep kontakt med en som bad mig kolla om en annan färg skulle vara av intresse. Vi är inte intresserade av en annan färg. Mailade denna infromation till personen och sedan har det varit TYST!

Kan på deras hemsida se att de sjuter upp leveransen en vecka i taget hela tiden. I mitten av september skulle leverans ske i vecka 40 vilket ändrades till vecka 41 och nu har det ändrats till vecka 42.

Har blivit erbjuden ett presentkort på 250 kr som kompensation. Jag anser att detta inte är en kompensation alls då vi inte ens har mottagit plagget som beställdes den 30 augusti och vi kommer ALDRIG, ALDRIG använda oss av dem igen.

Kommer ge dem en sista chans med att svara på det mailet jag skickade idag men sedan får det räcka!



Om skribenten

Irriterad konsument som vill ha det som jag har beställt.